woensdag 7 november 2012

Is er internetverbinding, ja of ....?

Tsssss, UPC lijkt het te doen, maar de router niet. Tja, dan doet niks het.... Geen draadloos internet en geen internet via ons thuisnetwerk. Eigenlijk...., voor mijn gevoel, doet niks het dus.

Heb UPC al gesproken en die aardige jongeman gaf een tip om even de draad van de vaste internetverbinding van de pc rechtstreeks te pluggen in het gat waar de router zit.... En simsalabim..... Verbinding met internet, dus ligt het niet aan het modem. Zou dus aan router moeten liggen. Maar zo kan ik niet werken, want dan kan ik weer niet bij mijn externe schijf die dus ook in het thuisnetwerk hangt.

Pffff, aangezien dit al de 2de router is via UPC......, heb ik even het draadje tussen modem en router vervangen.... en wat denk je.....

..... Het lijkt te werken.
Hopelijk heeeeeeeel lang! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten