vrijdag 2 november 2012

Blogspotblog vs Facebook

Via via (lees: "via het surfen op internet") kwam ik op een blogspotblog en bedacht me dat ik ook een blogspotblog heb. Tja, ik vergeet het gewoon omdat ik tegenwoordig veel meer op Facebook te vinden ben. Daarnaast ben ik veel bezig met (blog-)websites gemaakt in WordPress.  Facebook is natuurlijk een heel ander soort Social Media, maar het leuke is wel dat ik berichtjes van mijn blogspotblog of WordPress website kan publiceren op Facebook.

Dat doe ik dan ook en ga ik ook eens doen met dit berichtje. Is toch leuk!?
Zo blijf je bezig....

Op de foto mijn maatje Kane die ook regelmatig bij mijn pc te vinden is.

2 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n fan. Had ik vroeg met mijn kat. Was altijd wel lastig typen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) ja, je leert heel inventief te typen.... met de ellebogen 'hoog' bijvoorbeeld. Of juist de ellebogen naar elkaar toe... Altijd weer een vrij gevoel als je je eigen werkruimte mag gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen