zondag 11 april 2021

DurfTeTekenen / dtt-05

Hier weer eentje in het kader van DurfTeTekenen.

#dtt dag5:
Verdeel je vel willekeurig in vlakken.
Vul de vakjes in met stap-voor-stap patronen, zoals "tangle".


Deze tekenopdracht was in mijn hoofd heel veel werk en daarom heb ik deze tekenopdracht hÊÊl lang laten liggen. Nu eindelijk gedaan 😀. En het viel mee omdat het zo super leuk was om te doen. Veel inspiratie voor de motiefjes van het internet gehaald. Vervolgens het mezelf moeilijk gemaakt door met kleurtjes te werken 😀😀
Je ziet in deze tekening ook meteen mijn sterke/zwakke punt: perfectionisme 😀. Ik ben zo blij dat ik deze tekenopdracht gedaan heb. Kan ik eindelijk verder met de rest hihihi.

Uitleg dtt: zie mijn vorige tekeningen.

Ik doe dit met de app Sketchbook, dus digitaal tekenen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten